
Hola! Sóc dissenyadora gràfica a Barcelona. M'agrada entendre el disseny com una manera d'aprendre constantment i explorar nous horitzons. M'interessa la tipografia i incorporar il·lustració i tècniques artesanals. Oriento els meus projectes cap a l'àmbit cultural, i sempre estic oberta a nous reptes i propostes.


Túnel de Lavado
Disseny de la cartelleria i rotulació del curtmetratge “Túnel de Lavado”, de Lucas Sogas.El projecte és una constel·lació de peces, que consta d’un pòster principal; cinc cartells secundaris; i la rotulació i crèdits del film.
Fotografies ︎d’Aleix Serra.






EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ / EN CONSTRUCCIÓ /
Túnel de Lavado
Disseny de la cartelleria i rotulació del curtmetratge “Túnel de Lavado”, de ︎Lucas Sogas.El projecte és una constel·lació de peces, que consta d’un pòster principal; cinc cartells secundaris i la rotulació i crèdits del film.
Fotografies ︎d’Aleix Serra.